četvrtak, 11. kolovoza 2022.

O karakteru, s panja












Sjedila je na panju. 

Prišao sam joj, pomakla se na rub i rekla mi, sjedi. 
Ima mjesta za oboje. 
Pogledala me i počela...

Dijete moje, život je pred tobom. Neće te maziti. 
Svaki dan je tvoja nova kušnja.
Spremi se za sve nedaće: borbu, siromaštvo, glad, rat, smrt...
Primi ih otvorena srca i s blagoslovom,
neka ti one daju novi životni smisao.

Čuvaj se bogatstva i moći. Oni će ti zaprljati obraz. 
Ne možeš musav kroz život.
Ako ti se bogatstvo dogodi, odbaci ga, ne robuj. 
Jedino bogatstvo bit će ti djeca.
Želiš li poštovanje najbližih?
Budi svoj! Teško je to, najteže, ali i najsmislenije.

Sve u životu možeš kupiti. Zemlju, kuće, diplome, prijatelje. 
Bit ćeš zadovoljan i sretan. Nakratko! 
I na radost svojih neprijatelja.
Kada ovako život privedeš kraju,
bit će ti jasno. Njega jedino kupiti ne možeš.

On ti je darovan. 
Nisi ga ničim zaslužio, nemaš se čega sramiti. Ne možeš ga trajno zadržati.
Ali, dar je radost. 
Živi ga zato cijelim srcem i diši punim plućima.
Poštuj svoje darovatelje, i zahvaljuj im cijeli život. 
Ti si im najvrijedniji dar.

(priča moje bake)

Nema komentara: