nedjelja, 5. rujna 2021.

Koliko košta slika zaobljene kruškice?


Krivo se misli, ništa. Stražnjica je prepun je internet, ali to su tuđe slike i nisu za privatni biznis, bio on i najhumaniji. Dakle, i tu vrijedi staro zlatno pravilo; gledaj, al' ne diraj. Ako se nato odlučite kršite tuđu privatnost i sukobljavate se sa zakonom.

Prije deset godina na mrežnim stranicama svoje poliklinike objavio sam kratki prigodni tekst povodom Svjetskog dana srca na temu debljina (dio teksta vidi u privitku!). Tekst sam začinio s dvije bezazlene fotografije, punašne žene i muškarca. 

Ženske i muške pretilosti su obično tipski različite, pa ih slikovito nazivamo pretilost tipa kruške kod žena i jabuke kod muškaraca.

Ovih dana posjetio me anđeo čuvar u formi izvjesne Agencije za praćenje usklađenosti iz Austrije.  Bili su jasni: u prekršaju ste, obrišite kruškicu i platite sto eura za dosadašnje neovlašteno korištenje fotografije. 

Tako, sada ste eto dobili odgovor na pitanje, koliko košta slika zaobljene ženske stražnjice?

Ljut sam naravno na sebe, ali što mi to sad vrijedi. Slikovnog materijala u okruženju na navedenu temu je napretek. A ja, uzimam bljedunjave, ofucane slike anonimnih debeljuca, i k tomu masno plaćam.

Doktore, jako pametno!?

-----------------------------------------------------------------

OBUJAM STRUKA: rizik za bolesti srca i krvnih žila

 

ŽENE (obujam)MUŠKARCI (obujam)
do 80 cm (idealno)do 94 cm (idealno)
80-88 cm (umjeren rizik)94-102 cm (umjeren rizik)
više od 88 cm (visok rizik)više od 102 cm (visok rizik)


Pretilost tipa kruške (debela guza)
 

Pretilost tipa jabuke (velik trbuh)


Izbrisana
'ženska kruškica'


Nema komentara: