srijeda, 29. rujna 2021.

Koristi❤, poveži se

Svjetski je dan❤.

Tema ovogodišnjeg dana je digitalna tehnologija u službi srca. Primjereno vremenu u kojem živimo. Srce nije samo mehanička pumpa koja cjeloživotno pumpa. Ono je puno više od toga; ono je ljubav, razumijevanje, povezivanje. Budi dio tog svijeta.

Neću o rizičnim faktorima koji oštećuju srce. Znam da vam na jetra ide pušenje, dijabetes, debljina, hipertenzija ili kolesterol.  Budi danas inovativan, i s interneta skini svoj kardiovaskularni rizik (heart score) i vidi kojoj skupini krvožilnog rizika pripadaš. Izračunaj si indeks tjelesne mase, prati krivulje tromjesečnih vrijednosti glikemije,  odredi si stupanj hipertenzije.  Zato ti je potrebno samo nekoliko minuta. Nije potreban odlazak u ordinaciju, a dobit ćeš osobnu kartu svojeg srca i krvnih žila. I jasniji pogled u budućnost.

Digitalno možeš brzo saznati sve o vrijednostima zdravog života. Dobrobitima hodanja, bicikliranja ili trčanja; jer to nisu samo kilometarski grafikoni ili kondicijske vježbe, to je način stvaranja potpuno novih krvnih žila. Digitalno se možeš pohvaliti uzgojenim povrtnicama iz svojeg vrta i najdražim receptima zdrave prehrane. Podijeli sa svojom najboljom prijateljicom osobno iskustvo prestanka pušenja, ono je dragocjeno. Srce voli povezanost.

Imaš prijatelja s bolesnim srcem, koji je upravo prebolio srčani incident, napravio  invazivni zahvat na srcu ili ima slomljeno srce. Stotine kilometara je od vas.  Primjerena i diskretna podrška će mu uvijek dobro doći.  Osnažit će ga. Srce voli razumijevanje. 

Koristi prednosti digitalne tehnologije na stotinu drugih načina.  Napiši nešto o srcu.  Podijeli svoje iskustvo. Naruči preko interneta lijekove za srce. 

Ono je važno, al' silno ranjivo. Od njega umire svaki drugi pacijent.

Bolesno srce treba zdravo srce. Koristi❤, poveži se s bolesnim srcem. 


1 komentar:

Naomisamuel kaže...

žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije dok nisam upoznao tog mađioničara kada sam ove godine posjetio svog prijatelja u Izraelu na poslovnom summitu. Upoznao sam čovjeka po imenu dr. Apata bio je stvarno moćan, i mogao je pomoći s čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i magični novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me čovjek za kojeg sam se željela udati ostavio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se okrenuo naglavačke jer je naša veza trajala 3 godine. Stvarno sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kada sam sreo tog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. I za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao do mene i ja sam se ispričala da je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao da se udamo. Nisam vjerovala jer je dr. Apata samo pitala moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno u braku i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: drapata4@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa/vibera na broj +1(425) 477-2744