nedjelja, 10. listopada 2021.

Kemoterapija i ekologija, ima li sličnosti?

Sklad s prirodom, danas je imperativ. Dati svakom zemljaninu šansu za životom, definicija je ekologije. Slikati se primjerice s kućnim ljubimcem i objaviti, trebalo bi značiti ljubav prema životinji, ali i prema čovjeku. I visoko podizanje ljestvice društvene ekološke samosvijesti.

Blag treba biti i prema opasnim invazivnim štetočinama, recimo puževima golaćima, vranama i štakorima. I brojnim drugim vrstama.  I njihovo možebitno uništavanje, treba imati  humanu crtu; blagu smrt i bez patnje.

Kemoterapija je druga priča i nikome ne bih poželio to iskustvo. 

Ona je obično kraj ili početak jedne velike životne borbe i agonije. Znamo da se njome ubija jedna 'poludjela stanica' od zloćudnosti ili invazivnosti. Važno je, najčešće uspješno.

Ono sto se manje zna, to je, da kemoterapeutici nisu baš selektivni lijekovi. Ubijaju redom kao ognjeni valjak. Tako, u nastojanju da zaustavimo jednu malignu stanicu, uništimo milijune potpuno zdravih i potentnih, dovodeći do pravog kaosa u organizmu. 

Metaforički, opožarujemo šumu da bi se riješili jednog zločestog uljeza. 

Infekcije, krvarenja, opadanje kose, pa i nagla smrt, samo su neke od mogućih nuspojava kemoterapije. Psihičke, obiteljske, društvene, ne treba niti spominjati.

Postoji li usporednica između ekologije i kemoterapije? Naravno da ne postoji, to su dva različita svijeta. Neke poveznice se ipak uočavaju.

❕Volja i želja za životom je bezgranična. Borba za preživljavanjem stara je koliko i sam život. Samo, putovi, sredstva i metode su različiti; kaže nam to jasno, zelena ekologija i toksična kemoterapija...

Na našu radost i žalost. Istovremeno.

1 komentar:

Naomisamuel kaže...

žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije dok nisam upoznao tog mađioničara kada sam ove godine posjetio svog prijatelja u Izraelu na poslovnom summitu. Upoznao sam čovjeka po imenu dr. Apata bio je stvarno moćan, i mogao je pomoći s čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i magični novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me čovjek za kojeg sam se željela udati ostavio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se okrenuo naglavačke jer je naša veza trajala 3 godine. Stvarno sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kada sam sreo tog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. I za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao do mene i ja sam se ispričala da je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao da se udamo. Nisam vjerovala jer je dr. Apata samo pitala moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno u braku i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: drapata4@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa/vibera na broj +1(425) 477-2744