nedjelja, 30. siječnja 2022.

Izvadila bih mu grkljan vlastitim šakama...

Nemoj Mando protiv Boga, nastojao sam ju smiriti.

Neću se smiriti, ljuta sam na cijeli svijet. Zamislite sada što je uradio mojoj kumički.  Napravio joj je dijete, a onda se poslije godinu dana zaljubio u balavca, i ostavio ju. Ponizio je svoje dijete i ženu do bola. Ne samo njih, nego i mater, oca, brata, rodbinu, pacijente, grad. Ponizio je cijeli svemir...Gad, muška svinja. Ona to ničim nije zaslužila. Jedno tako drago dijete, sto puta se igrala u mojem dvorištu, moja krsna kuma. U svemu je bila najbolja, ponos svih nas.

Vidili ste tog prasca neki dan na televiziji, reklamira svoju knjigu. Trabunja o svojim genitalijama, biseksualnosti, doživljaju ljubavi i slobodi izbora. Ne gledam Mando televiziju, nastojao sam prekinuti mučni monolog.

Sve, sve ću vam sada reći, nije se dala. On na televiziji veleuvaženo veli, kako tobože nešto ima u gaćama i da je o tome morao napisati knjigu. Zamislite, pa tko zbog opuška piše knjigu? Pa ljudi moji, što mu vrijedi to u gaćama, kada nema u glavi.  Čitala sam, morao je tobože pobjeći iz ormara. A on, dragi moj, nije bježao iz ormara, nego iz života svoje kćerkice i kreveta svoje supruge. I uletio u život tog pederskog balavca. Strahota. Da ga vidim, izvadila bi mu grkljan vlastitim rukama, neka se onda hvali svojim alatima. S guštom bi ga odrobijala...

Konačno se zaustavila...ali na trenutak, a onda poentirala. To vam je kolega iz Velike bolnice. On sada očekuje da ga poštujemo i klanjamo mu se. K'o, faca je. Kada bih morala u njegove ruke, odabrala bih rađe smrt, nego njega. 

Mando, ajde sada  je stvarno dosta! Počeo me oblijevati hladni znoj, lupati srce, a u ustima osjećati suhoću.

U tome trenutku sjetio sam se i svog uvaženog kolege iz Male bolnice, trenutno na drugim produžecima, koji je znao reći,  da kada je u Velikoj bolnici guzu okreće zidu. Ziher je ziher, uvijek je govorio.

Baka Manda je seljanka, zdravog razuma, bez dlake na jeziku. Dugo ju poznajem. Uvijek nosi pregršt zanimljivih novosti i rado ih dijeli. 

A ti poštovani čitaoče, čuo si sada ovu njenu žalbenicu. Sam procijeni muče li Mandu košmarni snovi, il' govori čistu istinu. I sam sam u dilemi.

Nema komentara: